Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Nedopatřením jsem vám dala karmu, ale co už nadělám.

Jako většina lidí si myslím, že "viróza" byla způsobena návštěvou ruského velvyslanectví. Ale nevylučuji, že to mohlo být jinak. Když mám teplotu nad 38, tak ztrácím rovnováhu, nevydržím stát, chce se mi spát a vypadám jak po flámu. A cítím se mnohem hůř než po flámu. To jako abstinent neznáte.  A překvapivě - chytá mě to zcela znenadání, ráno jsem v pořádku a odpoledne mrtvolka, která se s bídou dopraví domů. Takže laické diagnózy "virózy" našeho prezidenta mi připadají úsměvné.

1 0
možnosti
RH

Pan prezident zřejmě trpí zvláštním syndromem. Posledně u něj vrávorání a motání způsoboval zanícený palec a teď to byla viróza. Vypadá to, že jakékoli zdravotní problémy páně prezidenta mají symptomy ožralosti. Vypadá to na nějakou závažnou neurologickou poruchu anebo na prostou hloupou lež. Akorát jsem nevěřil, že ty lži může někdo brát vážně. Teď už ovšem věřím.. :-/

1 1
možnosti

To jste dával tak dlouho dohromady, nebo to mělo být načasováno k opětovnému úklidu klenotů?;-D

1 1
možnosti
KV

K56a85r23e49l 20V33a91l28i39š

20. 5. 2013 14:34

Virózu mivám občas i já, ale vždy se z toho vyspím. ;-D

0 0
možnosti
JH

-Miloš Borisovič Zeman,SSSR náš vzor......

0 2
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4402x
Petr Havlíček
Podnikatel v oblasti designu, projekce a realizace vybavení interiérů.
Od roku 2002 zastává post starosty v obci Vítějeves
Zakladatel a šéfredaktor internetového serveru Pozitivní svět
Publicista a bloger
Zakladatel a předseda správní rady Nadačního fondu Pozitivní svět, který byl založen na podporu společenského života