Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A proč já mám ve své poště 2 maily jako reklamu na tento stupidní článek? Zamyslete se i nad tím pane Havlíčku.;-O

1 1
možnosti

Taky jsem dostal spam s žádostí o karmu. To pak autora i článek vidíte v trošku jiném světle...

0 1
možnosti

P39e89t39r 94S74o40k84o48l

10. 12. 2013 14:41

Na to, že nechcete prodloužit penis a půjčit si peníze posíláte poměrně dost spamu úplně sám a bez cizí pomoci. Bohužel emaily na zlepšení inteligence na internetu zatím nekolují, alebrž jinak bych Vám doporučil této nabídky využít.  Takže díky za emailový spam. :-P

0 1
možnosti

O potřebě rozsáhlé změny finančního systému není pochyb. Ale i v současném systému by stačilo, kdyby bylo zrušeno brutální vymáhání splátek. Vždyť od většiny lidí, kteří se nějakým způsobem nedostali do problémů, dostanou věřitelé zaplaceno. Pokud by ožebračování lidí formou exekucí nebylo tak snadné, dali by si věřitelé pozor, aby půjčovali jenom spolehlivým. To není nemožné, vždyť už dnes mají registry dlužníků. Ti kdo přesto půjčují lidem zadluženým či lidem u nichž se lze domnívat že nebudou moci dluh splatit, jsou vlastně úvěroví podvodníci s druhé strany, a měli by být stíháni. Místo toho dostanou k ruce bandu exekutorů.

3 0
možnosti

Na kdejakou pitomost musí být zákon? Lidé jsou natolik blbí, že skočí na každý špek? Pokud je tomu tak a nedokáží zapojit vlastní rozum je to v první řadě chyba rodičů, v druhé řadě chyba školského systému,  v třetí řadě degradace genofondu a nakonec jejich vlastní. Pokud by žili v soudržné rodině nemohlo by k takovým případům dojít.

3 2
možnosti

K57a23r91e48l 19F31u54k12s41a

5. 12. 2013 22:29

nikde na světě to ideální není, skáče se na špek všude, tudíž je pravděpodobné, že se bude jednat o lidskou podstatu... "Pokud by žili v soudržné rodině nemohlo by k takovým případům dojít. " - nesouhlas

0 0
možnosti
Foto

Já si myslím, že už to v zákoně je. Nějak v tom smyslu, že kdo zneužije mentální nedostatečnosti jiného ke svým cílům, bude potrestán (sazbu si nepamatuji).

0 0
možnosti

Voláte po dalších zákonech, které mají zabránit lidské blbosti v půjčování peněz. Nový občanský zákoník prý předpokládá "selský" rozum. Lidské blbosti nezabráníte dalšími zákony, akorát zákonů přibude a již teď nikdo neví, kolik jich je platných.

A berte to tak, nemám nic a nepracuji. Půjčím si tolik, aby si pořádně užil tak 5 let. Koupím si na půjčku auto, na půjčku si dopřeji každý rok dovolenou, třeba i vystuduji na půjčku vysokou školu (viz USA). Pak požádám o osobní bankrot a najdu si práci a 5 let budu splácet pouhou třetinu toho, co jsem roztočil, tedy z milionu splatím pouze 333 tisíc, užitých 666 tisíc mě zbyde. A po 5 letech budu bez dluhů. Jak prosté.

1 0
možnosti

Z80d74e78n56ě84k 57N56u91t16z

5. 12. 2013 14:13

To já jsem od své vlastní banky náhle dostal úvěr, poté co mě zamítli konsolidaci. Měl jsem takovou radost, že se mě zatmělo v hlavě a nepodíval jsem se na výši úroku. půjčil jsem si 96 000 se splátkou 2070 Kč. Po pul roce jsem internebankingu zjistil že měsíčně platím úrok 1 600 Kč. V bance mě řekli, že mě to do toho bankingu neměli dávat abych to prý nevěděl.

Argument, že jiné banky na cokoliv dávají třeba jen 8% zazdila paní tím, že ta moje půjčka byla v akci bez zjišťování příjmů na 18% p.a.. Změnit to prý nejde, pouze celé najednou splatit. A kde to bylo? No přece u Banky roku: Česká spořitelna - banka pro život. Kdy tu už někdo konečně řekne, že úrok nad (inflace + 5%) je lichva?????? A lichva je trestný čin!!!!!

3 0
možnosti

Vy jste si půjčil 96000 a ani se neptal na úrok? Promiňte, ale pokud má být lichva trestným činem, pak by jím měla být i hloupost :-)

0 0
možnosti

Vřele souhlasím,! denně mám mejl zahlcen spoustou podobných srágor typu, půčíme vám bez ptaní na cokoliv , slevy všeho druhu a ano, i nabídky na prodloužení penisu;-D. Denně minimálně deset mejlů. Pak se mi snadno stane že v tom smetí přehlédnu důležitý pracovní mejl. změnit ho nemohu, .O telefonu ani nemluvím! SMS typu půjčíme vám 166 000 mi chodí tak třikrát týdně, věčně volají nějakcí pičmundové s nabídkou peněz či služby jež rozhodně nemohu odmítnout a pod!! Měli by to zakázat !!!!!!

1 0
možnosti

P97e20t98r 93S16k39á62l77a

5. 12. 2013 14:17

Kromě výše uvedeného mě obtěžuje i přílišné horko v létě a mráz v zimě, kolony na silnicích, přiblblé pořady v televizi, narvané dopravní prostředky.... Něco se dá ignorovat, s něčím je nutné se smířit. Zakázat se ale dá málo co.

3 0
možnosti

P94e42t34r 54S89k26á41l70a

5. 12. 2013 13:34

Opravdu Vám chodí nabídky na debetní kartu?  Mně teda nabízí výhradně kreditní. A ještě jsem neslyšel o případu, že by byl spotřebitelský úvěr vnucen někomu násilím.

2 0
možnosti
Foto

Pane Skálo, buďte tolerantní. Bloger se uklepl, to se stává. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4402x
Petr Havlíček
Podnikatel v oblasti designu, projekce a realizace vybavení interiérů.
Od roku 2002 zastává post starosty v obci Vítějeves
Zakladatel a šéfredaktor internetového serveru Pozitivní svět
Publicista a bloger
Zakladatel a předseda správní rady Nadačního fondu Pozitivní svět, který byl založen na podporu společenského života