Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Geniální...volte všichni TOP 09, abyste mohli vykroužkovat Kalouska;-D

9 1
možnosti
JH

na vaše přihlouplé úvahy jsem tak zvědavej !

1 0
možnosti
KB

Já nevím. Pokud někdo bude volit TOPku, tak asi nebude Kalouska vykroužkovávat.

2 0
možnosti
JL

Děkuji za radu. Sice bydlím ve středočeském kraji, takže Kalouska na jednom volebním lístku mám, jenže já volit TOP 09 nehodlám, takže do urny budu vhazovat úplně jiný lístek, na kterém Kalousek nebude,  takže ho jaksi vykroužkovat nemohu.

0 1
možnosti
KB

Taky jsem tu radu nepochopil. Vykroužkovat ho může jen volič TOPky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 174
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4402x
Petr Havlíček
Podnikatel v oblasti designu, projekce a realizace vybavení interiérů.
Od roku 2002 zastává post starosty v obci Vítějeves
Zakladatel a šéfredaktor internetového serveru Pozitivní svět
Publicista a bloger
Zakladatel a předseda správní rady Nadačního fondu Pozitivní svět, který byl založen na podporu společenského života